REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nevyhovuje vám velikost, barva, nebo zvolený model zakoupeného zboží? Žádný problém – zboží můžete v původním, nepoužitém stavu (na zboží nesmí být patrné známky použití) vrátit do 14 dnů od převzetí.
Stačí je odeslat v původní krabici zabalené tak, aby se přepravou nepoškodila, na adresu:
GLADY.cz
Svobody 408
793 12 Horní Benešov
Vzhledem k negativním zkušenostem doporučujeme nevyužívat služeb dopravce Zásilkovna.
DOBROU ZPRÁVOU JE, ŽE VÝMĚNU VELIKOSTI ZBOŽÍ PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY PROVÁDÍME S DOPRAVOU ZDARMA!
Do zásilky přibalte doklad o koupi (fakturu) a stručný vzkaz s upřesněním Vašeho požadavku. Pokud nemáte tiskárnu a nemůžete tak do zboží vložit vytištěnou fakturu, postačí nám alespoň čitelný vzkaz. Upřesněte v něm svůj požadavek a nezapomeňte na uvedení čísla faktury a veškerých kontaktních údajů. Jestliže si přejete zboží vyměnit, nezapomeňte upřesnit, jaký model a velikost požadujete.V případě, že zboží vracíte a nežádáte jeho výměnu, uveďte prosím číslo Vašeho bankovního účtu, na který Vám máme převézt peníze. Vše začneme řešit ihned po převzetí Vaší zásilky.
V případě vědomého poškození původní krabice vráceného zboží (polep izolepou, popsání, ap.) má prodejce právo účtovat zákazníkovi poplatek 50,- Kč. V případě, že zákazník vrátí zboží v jiné, než původní krabici, může prodejce právo vrácení odmítnout, případně naúčtovat poplatek 100,- Kč.
REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě reklamace zboží je potřeba, aby jste detailně popsali závadu, kvůli níž zboží reklamujete. Reklamované zboží musí být zcela čisté, v opačném případě nezle reklamaci z hygienických důvodů přijmout. V případě reklamace je nutné do zásilky vložit kopii kupního dokladu - faktury na nákup zboží.