K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Prohlížením našich stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookie ve vašem počítači/zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

+420 737 095 455 (PO-PÁ: 8:00 - 18:00 hodin)

Více než 500 modelů těžkých bot!

Vše 100% originály!


REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nevyhovuje vám velikost, barva, nebo zvolený model zakoupeného zboží? Žádný problém – zboží můžete v původním, nepoužitém stavu (na zboží nesmí být patrné známky použití) vrátit do 14 dnů od převzetí.


Stačí je odeslat v původní krabici zabalené tak, aby se přepravou nepoškodila, na adresu:

GLADY.cz
Svobody 408
793 12 Horní Benešov

Vzhledem k negativním zkušenostem doporučujeme nevyužívat služeb dopravce Zásilkovna.

DOBROU ZPRÁVOU JE, ŽE VÝMĚNU VELIKOSTI ZBOŽÍ PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY PROVÁDÍME S DOPRAVOU ZDARMA!

Do zásilky přibalte doklad o koupi (fakturu) a stručný vzkaz s upřesněním Vašeho požadavku. Pokud nemáte tiskárnu a nemůžete tak do zboží vložit vytištěnou fakturu, postačí nám alespoň čitelný vzkaz. Upřesněte v něm svůj požadavek a nezapomeňte na uvedení čísla faktury a veškerých kontaktních údajů. Jestliže si přejete zboží vyměnit, nezapomeňte upřesnit, jaký model a velikost požadujete.V případě, že zboží vracíte a nežádáte jeho výměnu, uveďte prosím číslo Vašeho bankovního účtu, na který Vám máme převézt peníze. Vše začneme řešit ihned po převzetí Vaší zásilky.

V případě vědomého poškození původní krabice vráceného zboží (polep izolepou, popsání, ap.) má prodejce právo účtovat zákazníkovi poplatek 50,- Kč. V případě, že zákazník vrátí zboží v jiné, než původní krabici, může prodejce právo vrácení odmítnout, případně naúčtovat poplatek 100,- Kč.


REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě reklamace zboží je potřeba, aby jste detailně popsali závadu, kvůli níž zboží reklamujete. Reklamované zboží musí být zcela čisté, v opačném případě nezle reklamaci z hygienických důvodů přijmout. V případě reklamace je nutné do zásilky vložit kopii kupního dokladu - faktury na nákup zboží.


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZjcxY